سومین گردهمایی حامیان، خیرین و شرکای اجتماعی موسسه خیریه توانبخشی حضرت علی اکبر (ع) به میزبانی شهرداری بیرجند در فرهنگسرای شهر برگزار شد.








مسلم قلی نژاد رئیس اداه فرهنگی ورزشی بیرجند اعلام داشت به مناسبت دهه امامت و ولایت مسابقات ورزشی کارکنان شهرداری بیرجند در دو گروه آقایان

رضا حبیبی سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بیرجند طی گزارشی مهمترین اقدامات این شهرداری در ایام الله دهه امامت و ولایت و سال

جام رمضان مسابقات والیبال کارکنان دولت با قهرمانی تیم کارکنان شهرداری بیرجند به پایان رسید. پر افتخار ترین تیم والیبال دستگاههای اجرایی استان با پشت
سومین گردهمایی حامیان، خیرین و شرکای اجتماعی موسسه خیریه توانبخشی حضرت علی اکبر (ع) به میزبانی شهرداری بیرجند در فرهنگسرای شهر برگزار شد.






©تمامی حقوق برای سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری بیرجند محفوظ است.