ساعت :

00:33

تاریخ :

19 اردیبهشت 1403

سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بیرجند

روزهای خوش ورزشی شهرداری بیرجند – حضور فعال و پر افتخار کارکنان شهرداری در مسابقات کشوری و منطقه ای

راه یابی تیمهای ورزشی کارکنان شهرداری بیرجند به مرحله کشوری جشنواره ورزشی شهید باکری ، کسب دو عنوان قهرمانی و دو عنوان نایب قهرمانی در مسابقات بسیج ادارات شهرستان بیرجند و مسابقات دستگاههای اجرایی استان و امید به کسب سه عنوان قهرمانی دیگر دست مایه روزهای پر تب و تاب ورزشی شهرداری بیرجند بود.

مسلم قلی نژاد رئیس اداره فرهنگی-ورزشی شهرداری بیرجند با اعلام این خبر گزارش مبسوط ورزشی کارکنان شهرداری بیرجند در یک ماه اخیر را به شرح زیر اعلام کرد:

جشنواره ورزشی کارکنان شهرداریهای کشور شهید باکری:

راه یابی به مرحله کشوری در سه رشته والیبال، تنیس روی میز و شطرنج که تاکنون در رشته تنیس روی میز موفق به کسب رتبه هفت کشوری گردیده است. مسابقات والیبال و شطرنج در حال انجام می باشد.

مسابقات ورزشی کارکنان دستگاههای اجرایی خراسان جنوبی 1402:

کارکنان شهرداری بیرجند با شرکت در پنج رشته ورزشی والیبال، داژبال آقایان، داژبال بانوان، فوتبال گل کوچک آقایان، شنا در این دوره از مسابقات حضوری فعال داشتند.

تا کنون نتایج به دست آمده در این دوره از مسابقات کسب مقام اول در رشته فوتبال گل کوچک آقایان ، کسب مقام دوم رشته شنا در رده سنی پنجم ، کسب مقام دوم داژبال آقایان و کسب عنوان مقام چهارم داژبال بانوان مسابقات والیبال در حال انجام می باشد.

مسابقات بسیج ادارات شهرستان بیرجند

کسب عنوان قهرمانی در رشته والیبال تیمی

گزارش تصویری را در ادامه مطلب مشاهده کنید